wtorek, 15 września 2009

Nowa ciekawa oferta jednego z naszych sponsorów

Nowy ośrodek leczenia Stomatolog Wrocław




To co w wywiadzie z nami powiedział nam Stomatolog z Wrocławia - Marek Więznowski.

Nazywam się Marek Więznowski. Jestem stomatologiem z 15-letnim stażem pracy.

Często podejmuję się leczenia tzw. "trudnych przypadków". Są one dla mnie prawdziwym wyzwaniem, któremu najczęściej potrafię skutecznie sprostać. Cieszyłem się tak dużym zaufaniem pacjentów, że nie musiałem reklamować mojej działalności i mogłem polegać wyłącznie na ich wdzięcznej pamięci. Pacjenci, zadowoleni z moich usług, polecali je rodzinie i znajomym.

Czemu więc postanowiłem zaistnieć w internecie? Stworzyłem stronę internetową, ponieważ moja działalność - podobnie jak cały rynek usług stomatologicznych - dynamicznie się rozwija, a internet spełnia pierwszą i najważniejszą potrzebę potencjalnego i aktualnego pacjenta - umożliwia mu natychmiastowy kontakt z lekarzem.


W złożonych przypadkach, których wyleczenie przekracza moje możliwości i nie mieści się w zakresie moich usług, powierzam moich pacjentów opiece wysoko wykwalifikowanych specjalistów - chirurga stomatologicznego i ortodonty - z którymi od lat współpracuję. Tutaj więcej informacji:


Stomatolog Wrocław

Dzieci oraz pacjenci szczególnie wrażliwi na ból mogą liczyć w moim gabinecie na wyjątkowe traktowanie. Dokładam starań, aby leczenie przebiegało w miłej atmosferze oraz w poczuciu bezpieczeństwa i wzajemnego zaufania. Bardzo ważne są dla mnie dialog i wzajemne zrozumienie. Szanuję indywidualne potrzeby moich pacjentów i cenię sobie ich uwagi.


Pierwsze spotkanie z pacjentem jest bezpłatną konsultacją, w wyniku której ustalamy plan i strategię leczenia. Stali pacjenci otrzymują 10% zniżkę na usługi stomatologii zachowawczej oraz 5% na usługi protetyczne.


Sympatyczny i miły człowiek. Polecam Ja i Moja partnerka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz